Zasady zwrotów i reklamacji
Zwrot zamówionych produktów
Prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi, który zawarł umowę na odległość. Może on w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w par. 10 pkt. 6 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
UWAGA = dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt (nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!) na nasz adres: TRADERON Sp. z o.o., ul. Cypryjska 70, 02-761 Warszawa
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Dopisz informację o nr zamówienia lub faktury.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu i prześlemy Ci wiadomość email odn realizacji zwrotu.
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. PAMIEAJ aby dołączyć formularz oraz podać nr zamówienia/faktury.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony, przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. Oczekiwać będziemy na infrmację odn pokrycia przez Ciebie kosztu przesyłki (przelew lub pobranie).
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z nami przesyłając wiadomość email.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.721 113 001.
Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Skontaktuj się z nami pisząc na email: sklep@permanent24.pl , jak otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, dołącz zdjęcia zawartości i opakowania, w którym była. Często nie musisz do nas nic odsyłać bo możemy to ocenić po zdjęciach.
- Prześlij do nas produkt (gdy zalecimy to w wiadomości email po wykonaniu pkt1.), który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu max. 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
- Nasz adres: TRADERON Sp. z o.o., ul. Cypryjska 70, 02-761 Warszawa
UWAGA! Pamiętaj, że masz prawo obejrzeć zewnętrzny stan paczki w obecności kuriera. Jeśli przy odbiorze paczki zauważysz, że jest ona uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera lub umieszczenie informacji o tym fakcie na liście przewozowym. Brak w/w informacji oznacza, że paczka dotarła w stanie nieuszkodzonym i ewentualne reklamacje lub zwroty mogą zostać rozpatrzone negatywnie.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@permanent24.pl lub telefonicznie: +48.721113001. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.